Reklamation (RMA)

OBS:Brug KUN denne formular hvis din ordre er fra før 01-08-2021
Hvis din ordre er nyere skal vores RMA system benyttes her

Hos LEDpaerer.dk er vores første prioritet vore kunder, vi gør derfor alt der står i vores magt for at gøre dem glade. Har du en vare der er defekt vil vi selvfølgelig gøre alt hvad vi kan for at løse problemet.

Hvad skal du gøre?

Start med at udfylde nedenstående RMA formular. Når du har udfyldt formularen vender vi tilbage til dig så hurtigt vi kan, hvorefter vi finder den bedste løsning for begge parter.

Hvis LEDpaerer.dk ønsker varen retur

I tilfælde af at den defekte vare skal sendes retur til os, skal den sendes retur i en forsvarlig og sikker indpakning. Varer der returneres ufranco eller på efterkrav, nægtes modtagelse.

Pakken skal sendes til denne adresse:

  • LEDpaerer ApS
  • Michael Drewsens Vej 12
  • 8270 Højbjerg

OBS: Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Undersøgelsesgebyr

I nogle tilfælde vil vi opkræve et undersøgelsesgebyr for behandling af reklamationssager. Gebyret vil eksempelvis opkræves hvis tilbageleveringen af det defekte produkt, hvor den fejl eller defekt der er angivet af kunden ikke kan konstateres. Ydermere kan kunden også blive opkrævet et undersøgelsesgebyr, hvis fejlen skyldes installationen af en tredjepartssoftware. Vi opfordrer dig derfor til at teste om fejlen også forekommer med den oprindelige installerede software. Vi tester alle indsendte produkter ved at genskabe de oprindelig konfigurationer på dem, og testes varen fejlfri, vil dette også udløse et undersøgelsesgebyr.

Skulle det ske at årsagen til fejl eller defekt er at produktet har fået en fysisk skade, væskeskade eller på nogen anden måde er blevet behandlet i udoverensstemmelse med producentens forskrifter, vil vi også opkræve et undesøgelsesgebyr.

Størrelsen på undersgelsesgebyret beregnes i alle tilfælde udfra tid brugt op fejlsøgning og test af produktet og starter på 250 kr. pr. halve time (inkl. moms), dog maks 500 kr. inkl. moms.

Formular til reklamation (RMA)

Ordre, faktura eller følgeseddel nr.:
Navn:
E-Mail:
Telefon:
Varenummer på produktet (produkterne) der skal behandles
Årsag til reklamation:

 Jeg har læst og accepteret betingelserne på denne side
 Jeg accepterer, at hvis varen sendes retur uden der er fejl på produktet, eller det ikke er dækket af reklamationen, vil jeg blive faktureret et undersøgelsesgebyr som svarer til de reelle omkostninger. Gebyret vil være på max. 500 kr. Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.


Fandt du ikke svar på dine spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os på telefon 2015 6000 eller på vores live chat, vi sidder klar online og ved telefonen mandag-torsdag fra 9.30-16.30 og fredag fra 9.30-14.30. Har du ikke tid til at kontakte os inden for nævnte tidsrum kan du skrive en mail til os på [email protected] og så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.